Medlemskap


Medlemssystemet består av vårt medlemsregister, där du som medlem själv kan uppdatera dina egna medlemsuppgifter, samt ett evenemangsregister där du själv bokar in dig på  våra evenemang.

Bli ny medlem

Vill du bli ny medlem i SUS så anmäler du detta själv.

  1. Tryck på menyvalet BLI BLI MEDLEM.
  2. Fyll i efterfrågade personuppgifter, välj betalningssätt och godkänn din medlemsanmälan.
  3. Betala medlemsavgiften antingen med kort eller enligt faktura som vi skickar till din e-postadress.

Min Sida

För att komma igång måste alla medlemmar som har en e-postadress hämta ett säkert lösenord genom att följa dessa enkla steg.

OBS! Om du delar e-postadress med annan medlem kontakta i stället medlemsansvarig för att få separata lösenord.

    1. Tryck på menyvalet MIN SIDA, tryck därefter på knappen Inget lösenord?
    2. På nästa sida anger du din e-postadress och trycker på knappen Skicka Uppgifter. Då får du ett lösenord skickat till din e-postadress. Detta kan du senare byta ut.
    3. Tryck på menyvalet MIN SIDA igen, fyll denna gång i användarnamn (e-postadress) och ditt nya lösenord, och tryck på Logga in. Då kommer du till följande flikar:
    4. Uppgifter: Här ser du dina personuppgifter som du själv kan ändra vid behov.
    5. Evenemang: Här ser du detaljinformation om aktuella evenemang som du själv bokar in dig på. Dessa evenemang presenteras också i Bulletinen och på hemsidan.
    6. Inloggningsuppgifter: Här kan du ändra till ett nytt personligt lösenord.
    7. Erbjudanden: Här kan speciella erbjudanden dyka upp.
    8. Ekonomi: Här ser du uppgift på dina obetalda samt betalda fakturor. Du kan enkelt ladda ner kopior av fakturorna genom att trycka på Hämta PDF


Om du får problem med vårt system vid inloggning eller bokning eller om du har andra frågor om systemet, kontakta vår medlemsansvarige via mail: info@sus.org.se.